Radyo-Televizyon Alanı Tanıtımı

Radyo-Televizyon Alanı Tanıtımı

14.03.2018 2347

Radyo-Televizyon, proje çerçevesinde, sanal ve gerçek nesnelerin tasarımını yapma, tasarımları üç boyutlu olarak canlandırma ve canlandırmayı izlenebilir gösteri olarak hazırlama, kuruluşlar ve yapım şirketlerinde program yapım öncesi, çekim aşaması ve çekim sonrasında içerikle ilgili işleri ve idari işleri yürütme, temel düzeyde teknik cihazları kullanma, araç gereçleri kullanarak stüdyo, çekim platosu ve çekim yapılabilecek her yerde ekip çalışması içinde görüntüleri kamera ile kaydetme, radyo-televizyon ve prodüksiyon kuruluşları ile organizasyonlarda kurgu yapma, ses ve ışık cihazlarını kullanma, yönetmenin talimatlarına göre teknik işleri yürütme yeterliklerini kazandırmaya yönelik eğitim ve öğretim verilen alandır.

Radyo-Televizyon Yayıncılığı alanı, kamu sektörü ve özel sektör kurum ve kuruluşlarının iletişim faaliyetlerinde hizmet ürettiği bir alandır. Bu alanda radyo, televizyon, sinema ve prodüksiyon (yapım) şirketleri, reklam ajansları, haber ajansları vb. faaliyet göstermektedir.

Alanın Altında Yer Alan Dallar;

Radyo-Televizyon Programcılığı

15-03-201815-03-201815-03-201815-03-201815-03-2018